Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγίες
Οικοδεσπότης εμπειρίας

Πώς να ακυρώσετε την εμπειρία σας ως οικοδεσπότης

Καταλαβαίνουμε ότι μερικές φορές προκύπτουν απρόοπτα. Ωστόσο, οι ακυρώσεις μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη ταλαιπωρία στους επισκέπτες και θα πρέπει να αποφεύγονται, αν είναι δυνατόν. 

Αν κάποια από τις εμπειρίες σας πρέπει να ακυρωθεί και δεν οφείλεται σε καιρικές συνθήκες ή καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ή θέματα ασφάλειας, ενδέχεται να σας επιβληθεί χρέωση ακύρωσης.

Ακυρώστε την κράτηση της εμπειρίας σας ως οικοδεσπότης

Ακυρώστε την κράτηση της εμπειρίας σας ως οικοδεσπότης από υπολογιστή

  1. Κάντε κλικ στον Πίνακα διαχείρισης εμπειριών > Ημερολόγιο
  2. Κάντε κλικ στην ημερομηνία στο ημερολόγιο
  3. Βρείτε την ώρα που θέλετε να ακυρώσετε και κάντε κλικ στην κάρτα της εμπειρίας για να την ανοίξετε
  4. Κάντε κλικ στην Ακύρωση εμπειρίας
  5. Επιλέξτε τον λόγο που περιγράφει καλύτερα γιατί πρέπει να ακυρώσετε και κάντε κλικ στο Επόμενο
  6. Ελέγξτε την Πολιτική για ακυρώσεις από οικοδεσπότες εμπειριών και κάντε κλικ στο Επόμενο
  7. Προσθέστε μια σημείωση για τους επισκέπτες σας και κάντε κλικ στην Ακύρωση αυτής της εμπειρίας

Τι ποινές ακύρωσης ισχύουν

Μπορεί να επιβληθούν ποινές αν ακυρώσετε μια εμπειρία στην οποία έχει ήδη κάνει κράτηση κάποιος επισκέπτης.

Ενδέχεται να σας χρεώσουμε έως και 20% της αξίας κράτησης της ακυρωμένης εμπειρίας. Θα αφαιρέσουμε το ποσό από μια μελλοντική πληρωμή οικοδεσπότη. Θα σας ειδοποιήσουμε αν θα επιβληθεί χρέωση, πριν ολοκληρώσετε μια ακύρωση.

Οι συχνές ακυρώσεις και η αδυναμία εμφάνισης για τη διοργάνωση της εμπειρίας αποτελούν παραβίαση των Όρων Παροχής Υπηρεσιών μας και ενδέχεται να οδηγήσουν στην αφαίρεση της εμπειρίας σας από την Airbnb.

Αν πρέπει να ακυρώσετε την εμπειρία σας λόγω καιρικών συνθηκών

Εάν η εμπειρία σας πραγματοποιείται σε εξωτερικούς χώρους, μπορείτε να την ακυρώσετε αν οι καιρικές συνθήκες δημιουργούν επικίνδυνο ή άβολο περιβάλλον για τους επισκέπτες σας. Δεν θα επιβληθεί χρηματική ποινή. Ενδέχεται να επικοινωνήσουμε μαζί σας για δικαιολογητικά, ώστε να επαληθεύσουμε τους ισχυρισμούς που αφορούν τις καιρικές συνθήκες.

Αν πρέπει να ακυρώσετε την εμπειρία σας λόγω έκτακτης ανάγκης ή προβλημάτων που αφορούν την ασφάλεια

Κατανοούμε ότι προκύπτουν επείγοντα περιστατικά. Δεν εφαρμόζουμε ποινές για ακυρώσεις που καλύπτονται από την Πολιτική για Περιστατικά Ανωτέρας Βίας ή για ακυρώσεις που πραγματοποιούνται για έγκυρους λόγους ασφαλείας.

Τι θα συμβεί στους επισκέπτες όταν ακυρώσετε την κράτηση της εμπειρίας τους

Οι επισκέπτες σας θα λάβουν μια ειδοποίηση και πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Αν κάνετε νέα κράτηση για τους επισκέπτες σας για διαφορετική ημέρα ή ώρα μετά την ακύρωση

Αν εσείς και οι επισκέπτες σας συμφωνήσετε σε διαφορετική ημερομηνία ή ώρα και κάνουν νέα κράτηση για την εμπειρία σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να μας ενημερώσετε μετά την ακύρωση. Θα επαληθεύσουμε ότι οι επισκέπτες σας έχουν συμφωνήσει και θα καταργήσουμε τυχόν ποινή που εφαρμόστηκε.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή