Οι προτάσεις θα εμφανιστούν αφού πληκτρολογήσετε στην μπάρα αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε το πάνω και κάτω βέλος για να ελέγξετε. Χρησιμοποιήστε το enter για να επιλέξετε. Εάν η επιλογή είναι μια φράση, η φράση αυτή θα περιληφθεί στην αναζήτηση. Εάν η πρόταση είναι σύνδεσμος, το πρόγραμμα περιήγησης θα σας μεταφέρει σε αυτήν τη σελίδα.
Οδηγός • Επισκέπτης

AirCover για επισκέπτες

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε αυτόματα.

Κάθε κράτηση συνοδεύεται από το AirCover για τους επισκέπτες. Αν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα με την Airbnb που δεν μπορεί να επιλύσει ο οικοδεσπότης σας, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμη τιμή. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως ή μερική επιστροφή χρημάτων.

Αν προκύψει κάτι, ο οικοδεσπότης σας είναι το καλύτερο σημείο επικοινωνίας σας. Είναι πιθανό να μπορέσει να το φτιάξει. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα απευθείας στον οικοδεσπότη σας για να τον ενημερώσετε για το τι συμβαίνει.

Ακυρώσεις από οικοδεσπότες

Αν ο οικοδεσπότης σας ακυρώσει πριν από την άφιξη, θα σας βοηθήσουμε να κάνετε νέα κράτηση. Η ομάδα μας μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, λαμβάνοντας υπόψη την τοποθεσία και τις παροχές, με βάση τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμες τιμές. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματά σας, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας υπηρεσιών.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι να περιμένετε αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας.

Δεν είναι δυνατή η άφιξη

Όταν έχετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση, θα έχετε το email και τον αριθμό τηλεφώνου του οικοδεσπότη σας στη συνομιλία μέσω μηνυμάτων για το ταξίδι σας. Αν δεν μπορείτε να εισέλθετε στην Airbnb κατά την άφιξη και ο οικοδεσπότης σας δεν απαντήσει ή δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμες τιμές. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματά σας, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας υπηρεσιών.

Δείτε τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια αν δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη σας.

Ανακριβείς καταχωρήσεις

Αν η καταχώρηση είναι σημαντικά διαφορετική από την διαφημιζόμενη, ο οικοδεσπότης σας είναι μια εξαιρετική πηγή για να διορθώσετε το πρόβλημα. Αν η καταχώρηση διαφέρει σημαντικά από αυτήν που διαφημίζεται και ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμη τιμολόγηση. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως ή μερική επιστροφή χρημάτων.

24-ωρη γραμμή ασφαλείας

Αν νιώσετε ότι δεν είστε ασφαλής, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε ειδικά εκπαιδευμένους εκπροσώπους ασφαλείας που θα σας βοηθήσουν με τα θέματα ασφαλείας σας ή θα σας συνδέσουν απευθείας με τις τοπικές αρχές έκτακτης ανάγκης, μέρα ή νύχτα.

Πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας; Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, email ή συνομιλίας.

Πώς λειτουργεί το AirCover για τους επισκέπτες

Το AirCover για επισκέπτες παρέχει υποστήριξη για σοβαρά προβλήματα με την κράτησή σας (π.χ. ο οικοδεσπότης ακυρώνει την κράτησή σας πριν από την άφιξη) ή κατά τη διάρκεια της διαμονής σας (π.χ. Η θέρμανση δεν λειτουργεί τον χειμώνα, η καταχώρηση έχει λιγότερα υπνοδωμάτια από τα καταχωρημένα, είναι διαφορετικός τύπος καταλύματος – ένα ιδιωτικό δωμάτιο αντί για ολόκληρο κατάλυμα, λείπει μια σημαντική διαφημιζόμενη παροχή, όπως πισίνα ή κουζίνα), αλλά δεν περιλαμβάνει πιο μικρά προβλήματα, όπως μια σπασμένη τοστιέρα.

Ο οικοδεσπότης σας είναι το καλύτερο άτομο επικοινωνίας για να επικοινωνήσετε μαζί του αν προκύψει κάτι. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα απευθείας στον οικοδεσπότη σας για να τον ενημερώσετε για το τι συμβαίνει.

Αν προκύψει κάποιο πρόβλημα κατά τη διαμονή σας:

  1. Τραβήξτε φωτογραφίες ή βίντεο του προβλήματος, αν μπορείτε.
  2. Επικοινωνήστε με τον οικοδεσπότη σας εντός 72 ωρών από την ανακάλυψη του προβλήματος και περιγράψτε το πρόβλημα σε αυτόν για να δείτε αν μπορεί να το επιλύσει.
  3. Αν ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα ή δεν απαντήσει καθόλου, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.
  4. Θα το ελέγξουμε και αν διαπιστώσουμε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα που υποστηρίζεται από το AirCover για τους επισκέπτες και θέλετε να φύγετε από τον χώρο, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο διαμονής, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμες τιμές. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως ή μερική επιστροφή χρημάτων.

Το AirCover για επισκέπτες δεν αποτελεί ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Δεν καλύπτει προβλήματα που σχετίζονται με τα ταξίδια (παράδειγμα: Το ταξίδι σας καθυστερεί λόγω καταιγίδας, οι αποσκευές σας έχουν υποστεί ζημιά από τον μεταφορέα σας). Μάθετε περισσότερα εδώ

Αν είστε οικοδεσπότης, μάθετε περισσότερα για το AirCover για οικοδεσπότες και τις πρόσφατες βελτιώσεις που έχουμε κάνει.

Σας βοήθησε αυτό το άρθρο;

Σχετικό περιεχόμενο

  • Οδηγίες

    Βρείτε βοήθεια ή επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Airbnb

    Οι περισσότεροι οικοδεσπότες και επισκέπτες καταφέρνουν να επιλύσουν τα προβλήματα μόνοι τους και γρήγορα. Ανακαλύψτε τρόπους για να έχετε τη βοήθεια που χρειάζεστε πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα ταξίδι.
  • Οδηγίες • Επισκέπτης

    Αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας

    Αν η κράτησή σας ακυρώθηκε από τον οικοδεσπότη, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Αν η ακύρωση γίνει εντός 30 ημερών από την άφιξή σας, θα σας βοηθήσουμε να κάνετε επανακράτηση σε παρόμοιο χώρο διαμονής, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμη τιμή.
  • Οδηγίες • Επισκέπτης

    Αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα ή θέμα κατά τη διαμονή σας

    Αν προκύψει κάτι απρόσμενο κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, αρχικά στείλτε μήνυμα στον οικοδεσπότη σας για να συζητήσετε πώς μπορεί να επιλυθεί. Πιθανότατα, θα μπορεί να σας βοηθήσει να το επιλύσετε. Αν ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να βοηθήσει ή αν θέλετε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Βρείτε βοήθεια σχετικά με τις κρατήσεις, τον λογαριασμό σας και άλλα.
Σύνδεση ή εγγραφή