Κάθε κράτηση συνοδεύεται από το AirCover για τους επισκέπτες. Αν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα με την Airbnb που δεν μπορεί να επιλύσει ο οικοδεσπότης σας, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμη τιμή. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως ή μερική επιστροφή χρημάτων.
Αν προκύψει κάτι, ο οικοδεσπότης σας είναι το καλύτερο σημείο επικοινωνίας σας. Είναι πιθανό να μπορέσει να το φτιάξει. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα απευθείας στον οικοδεσπότη σας για να τον ενημερώσετε για το τι συμβαίνει.
Αν ο οικοδεσπότης σας ακυρώσει πριν από την άφιξη, θα σας βοηθήσουμε να κάνετε νέα κράτηση. Η ομάδα μας μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, λαμβάνοντας υπόψη την τοποθεσία και τις παροχές, με βάση τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμες τιμές. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματά σας, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας υπηρεσιών.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι να περιμένετε αν ο οικοδεσπότης ακυρώσει την κράτησή σας.
Όταν έχετε μια επιβεβαιωμένη κράτηση, θα έχετε το email και τον αριθμό τηλεφώνου του οικοδεσπότη σας στη συνομιλία μέσω μηνυμάτων για το ταξίδι σας. Αν δεν μπορείτε να εισέλθετε στην Airbnb κατά την άφιξη και ο οικοδεσπότης σας δεν απαντήσει ή δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμες τιμές. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως τα χρήματά σας, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας υπηρεσιών.
Δείτε τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια αν δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον οικοδεσπότη σας.
Αν η καταχώρηση είναι σημαντικά διαφορετική από την διαφημιζόμενη, ο οικοδεσπότης σας είναι μια εξαιρετική πηγή για να διορθώσετε το πρόβλημα. Αν η καταχώρηση διαφέρει σημαντικά από αυτήν που διαφημίζεται και ο οικοδεσπότης σας δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα, θα σας βοηθήσουμε να βρείτε έναν παρόμοιο χώρο, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε συγκρίσιμη τιμολόγηση. Αν ένας παρόμοιος χώρος δεν είναι διαθέσιμος ή προτιμάτε να μην κάνετε νέα κράτηση, θα σας επιστρέψουμε πλήρως ή μερική επιστροφή χρημάτων.
Αν νιώσετε ότι δεν είστε ασφαλής, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε πρόσβαση κατά προτεραιότητα σε ειδικά εκπαιδευμένους εκπροσώπους ασφαλείας που θα σας βοηθήσουν με τα θέματα ασφαλείας σας ή θα σας συνδέσουν απευθείας με τις τοπικές αρχές έκτακτης ανάγκης, μέρα ή νύχτα.
Πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας; Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, email ή συνομιλίας.
Το AirCover για επισκέπτες παρέχει υποστήριξη για σοβαρά προβλήματα με την κράτησή σας (π.χ. ο οικοδεσπότης ακυρώνει την κράτησή σας πριν από την άφιξη) ή κατά τη διάρκεια της διαμονής σας (π.χ. Η θέρμανση δεν λειτουργεί τον χειμώνα, η καταχώρηση έχει λιγότερα υπνοδωμάτια από τα καταχωρημένα, είναι διαφορετικός τύπος καταλύματος – ένα ιδιωτικό δωμάτιο αντί για ολόκληρο κατάλυμα, λείπει μια σημαντική διαφημιζόμενη παροχή, όπως πισίνα ή κουζίνα), αλλά δεν περιλαμβάνει πιο μικρά προβλήματα, όπως μια σπασμένη τοστιέρα.
Ο οικοδεσπότης σας είναι το καλύτερο άτομο επικοινωνίας για να επικοινωνήσετε μαζί του αν προκύψει κάτι. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα απευθείας στον οικοδεσπότη σας για να τον ενημερώσετε για το τι συμβαίνει.
Αν προκύψει κάποιο πρόβλημα κατά τη διαμονή σας:
Το AirCover για επισκέπτες δεν αποτελεί ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Δεν καλύπτει προβλήματα που σχετίζονται με τα ταξίδια (παράδειγμα: Το ταξίδι σας καθυστερεί λόγω καταιγίδας, οι αποσκευές σας έχουν υποστεί ζημιά από τον μεταφορέα σας). Μάθετε περισσότερα εδώ.
Αν είστε οικοδεσπότης, μάθετε περισσότερα για το AirCover για οικοδεσπότες και τις πρόσφατες βελτιώσεις που έχουμε κάνει.