Πώς να διαχειριστείτε μια εκδικητική κριτική
Οι οικοδεσπότες θα πρέπει να νιώθουν άνετα όταν υποδέχονται επισκέπτες, χωρίς να ανησυχούν για την πιθανότητα να λάβουν μια εκδικητική κριτική. Μπορείτε να ζητήσετε την αφαίρεση κριτικών που πιστεύετε ότι αντιβαίνουν στην Πολιτική μας για τις Κριτικές, όπως μια εκδικητική κριτική.
Πώς να ζητήσετε την αφαίρεση μιας εκδικητικής κριτικής
Οι εκδικητικές κριτικές είναι μεροληπτικές και ενδέχεται να προέρχονται από επισκέπτες, αφού αναφέρετε μια σοβαρή παραβίαση των πολιτικών σας, όπως:
- Ζημιές στην ιδιοκτησία σας
- Παράταση της παραμονής στον χώρο σας χωρίς άδεια
- Παραβίαση των βασικών κανόνων σπιτιού σας
- Διοργάνωση πάρτι ή εκδήλωσης στον χώρο σας χωρίς άδεια
Ας υποθέσουμε ότι ένας επισκέπτης καπνίζει στο κατάλυμά σας, ενάντια στους κανόνες σπιτιού σας. Εσείς λέτε στον επισκέπτη σας ότι βρήκατε αποτσίγαρα στο σαλόνι και υποβάλλετε ένα αίτημα αποζημίωσης για πιο αποτελεσματικό καθαρισμό. Στην απάντησή του, ο επισκέπτης σας αρνείται να πληρώσει και αφήνει μια οργισμένη κριτική. Μπορείτε να αμφισβητήσετε αυτήν την κριτική και εμείς θα διερευνήσουμε αν πληροί τις προϋποθέσεις για να αφαιρεθεί.
Μάθετε πώς να ζητήσετε την αφαίρεση μιας κριτικής
Το αίτημα αφαίρεσης μιας κριτικής δεν αποτελεί εγγύηση ότι θα αφαιρεθεί. Θα σας ζητηθεί να δείξετε πώς η κριτική δεν ακολουθεί την Πολιτική για τις Κριτικές. Θα μπορέσετε να μας δώσετε λεπτομέρειες και δικαιολογητικά σχετικά με την παραβίαση της πολιτικής, όπως φωτογραφίες ή συνομιλίες μέσω μηνυμάτων με επισκέπτες.
Τα δικαιολογητικά σας θα πρέπει να αποδεικνύουν ότι υπήρξε σαφής παραβίαση της πολιτικής. Πρέπει επίσης να είναι σαφές ότι η αναφορά της παραβίασης της πολιτικής στην Airbnb ή/και η αναφορά του επισκέπτη πιθανόν να οδήγησε στην εκδικητική κριτική.
Είναι καλή ιδέα να διατηρείτε όλη την επικοινωνία με τους επισκέπτες στην καρτέλα "Μηνύματα", ώστε η Υποστήριξη της Airbnb να μπορεί εύκολα να ελέγξει αυτά τα δικαιολογητικά.
Οι οικοδεσπότες μάς έχουν πει ότι η πολιτική μας σχετικά με τις εκδικητικές κριτικές τούς βοήθησε να φιλοξενούν επισκέπτες με σιγουριά. Η Leanne, οικοδεσπότης, αναφέρει για μια εκδικητική κριτική στην καταχώρησή της: "Αξιολογήθηκε αμέσως και αφαιρέθηκε όταν έκανα το αίτημα. Πραγματικά ένιωσα ότι η Airbnb με στήριξε".
Οι πληροφορίες που περιέχονται σε αυτό το άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.