Η κατάσταση της κράτησης σάς ενημερώνει για την εξέλιξή της.
Ο επισκέπτης θα φτάσει εντός 24 ωρών.
Ο επισκέπτης θα φτάσει σύντομα, αλλά όχι μέσα σε 24 ώρες.
Ο επισκέπτης θα φτάσει εντός του καθορισμένου αριθμού ημερών. Είναι μια καλή στιγμή για να εκτυπώσετε τα στοιχεία της κράτησης και να συντονιστείτε με τον οικοδεσπότη, αν δεν το έχετε κάνει ήδη.
Ο οικοδεσπότης απαιτεί από τον επισκέπτη να επαληθεύσει την ταυτότητά του προτού αποδεχτεί το αίτημα ταξιδιού. Ο επισκέπτης έχει στη διάθεσή του 12 ώρες για να κάνει την επαλήθευση. Διαφορετικά, το αίτημα θα λήξει.
Μετά την αναχώρησή του, ο επισκέπτης έχει 14 μέρες για να γράψει μια κριτική για τη διαμονή του.
Το αίτημα ταξιδιού έγινε δεκτό από τον οικοδεσπότη, αλλά η πληρωμή του επισκέπτη δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Δεν είναι δυνατή η επιβεβαίωση της κράτησης μέχρι να ολοκληρωθεί η πληρωμή, οπότε ο επισκέπτης έχει 24 ώρες για να ενημερώσει τα στοιχεία πληρωμής του. Διαφορετικά, η κράτηση θα ακυρωθεί και ο επισκέπτης δεν θα χρεωθεί.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις κρατήσεις που είναι σε αναμονή για πληρωμή.
Η κράτηση ακυρώθηκε, πιθανώς για τους εξής λόγους:
Ο οικοδεσπότης, ο επισκέπτης ή η Airbnb ακύρωσε μια επιβεβαιωμένη κράτηση. Κάποιες φορές, η Airbnb μπορεί να ακυρώσει μια κράτηση εκ μέρους του οικοδεσπότη ή του επισκέπτη.
Ο επισκέπτης θα φύγει από τον χώρο εντός 24 ωρών.
Ο οικοδεσπότης ή ο επισκέπτης έχει στείλει αίτημα αλλαγής του ταξιδιού.
Το αίτημα ταξιδιού έγινε δεκτό είτε από τον οικοδεσπότη είτε αυτόματα μέσω Άμεσης Κράτησης. Η Airbnb έχει εισπράξει την πληρωμή.
Ο επισκέπτης είναι στο ταξίδι του αυτήν τη στιγμή. Τέλεια!
Ο επισκέπτης δεν αποδέχτηκε την προέγκριση και πρόσκληση για κράτηση εντός 24 ωρών αφού την έστειλε ο οικοδεσπότης. Ο επισκέπτης έχει ακόμη τη δυνατότητα να κάνει κράτηση στον χώρο, αλλά θα πρέπει να στείλει νέο αίτημα ταξιδιού.
Ο οικοδεσπότης έχει προσκαλέσει τον επισκέπτη να κάνει κράτηση για τις ημερομηνίες που εμφανίζονται με αυτόματη επιβεβαίωση. Ο επισκέπτης έχει στη διάθεσή του 24 ώρες για να αποδεχτεί επιλέγοντας Κάντε κράτηση τώρα.
Οι ημερομηνίες δεν είναι πια διαθέσιμες. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για πολλούς λόγους, όπως ότι συμπίπτει με άλλη κράτηση ή λόγω πρόσφατης ενημέρωσης του ημερολογίου από τον οικοδεσπότη.
Ο επισκέπτης έλαβε μια ειδική προσφορά από τον οικοδεσπότη αλλά δεν την αποδέχτηκε εντός του πλαισίου 24 ωρών.
Ο επισκέπτης έχει ολοκληρώσει το ταξίδι του.
Ο οικοδεσπότης απέρριψε το αίτημα ταξιδιού του επισκέπτη, οπότε ο επισκέπτης δεν θα χρεωθεί.
Ο οικοδεσπότης ή ο επισκέπτης δεν απάντησε εντός των 24 ωρών με αποδοχή ή απόρριψη του αιτήματος. Αν ενδιαφέρεται ακόμη ο επισκέπτης, θα πρέπει να στείλει νέο αίτημα. Μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τα αιτήματα που απορρίφθηκαν ή έληξαν.
Ο επισκέπτης έστειλε ένα αίτημα ταξιδιού αλλά μετά το ακύρωσε.
Το ταξίδι ολοκληρώθηκε και ο οικοδεσπότης έχει στη διάθεσή του 24 ώρες για να αφήσει κριτική για τον επισκέπτη.
Ο οικοδεσπότης προσκάλεσε τον επισκέπτη να κάνει κράτηση για τις ημερομηνίες που εμφανίζονται σε διαφορετική τιμή από την αναγραφόμενη στην καταχώρηση. Συνήθως, οι οικοδεσπότες χρησιμοποιούν αυτήν την επιλογή για να προσφέρουν έκπτωση ή να προσθέσουν μια επιπλέον χρέωση στην κράτηση, όπως χρέωση για κατοικίδιο. Ο επισκέπτης έχει στη διάθεσή του 24 ώρες για να αποδεχτεί επιλέγοντας Κάντε κράτηση τώρα και η κράτηση γίνεται αυτόματα δεκτή.
Η ομάδα υποστήριξης πελατών έκανε αλλαγές στα στοιχεία του ταξιδιού εκ μέρους του οικοδεσπότη ή του επισκέπτη.
Ο οικοδεσπότης απέρριψε το αίτημα του επισκέπτη για αλλαγή των στοιχείων της κράτησης για το ταξίδι του.
Ο επισκέπτης έστειλε αίτημα για αλλαγή των στοιχείων της κράτησης. Αν ο οικοδεσπότης δεν το αποδεχτεί, ο επισκέπτης θα πρέπει να ολοκληρώσει την αρχική κράτηση ή να την ακυρώσει.
Ο οικοδεσπότης έστειλε αίτημα για αλλαγή των στοιχείων της κράτησης. Αν ο επισκέπτης δεν το αποδεχτεί, θα πρέπει να ολοκληρώσει την αρχική κράτηση ή να την ακυρώσει.
Ο επισκέπτης έστειλε μια ερώτηση ταξιδιού και ο οικοδεσπότης την απέρριψε, οπότε ο επισκέπτης δεν μπορεί να στείλει αίτημα ταξιδιού. Η απόρριψη μπορεί να οφείλεται σε αλλαγή της διαθεσιμότητας του οικοδεσπότη.
Ο επισκέπτης έστειλε μια ερώτηση για συγκεκριμένες ημερομηνίες αλλά δεν έχει στείλει ακόμη αίτημα ταξιδιού. Για να διατηρήσουν τον ρυθμό απάντησής τους, παροτρύνουμε τους οικοδεσπότες να απαντήσουν εντός 24 ωρών και να προσκαλέσουν τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση, να απορρίψουν το ερώτημα ή να στείλουν ειδική προσφορά πριν από τη λήξη του. Αν η κατάσταση αναφέρει "Ερώτημα - λήγει σύντομα", ελέγξτε τον πίνακα διαχείρισης "Σήμερα", για να μάθετε πόσες ώρες έχετε στη διάθεσή σας για να απαντήσετε προτού λήξει. Μάθετε περισσότερα για την επικοινωνία με τους οικοδεσπότες.