Επικοινωνήστε αποτελεσματικά

Στείλτε στους επισκέπτες σαφή και έγκαιρα μηνύματα.
Από την Airbnb στις 10 Ιαν 2024
Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά
Ενημερώθηκε: 26 Ιουλ 2024

Η αποτελεσματική επικοινωνία με τους επισκέπτες μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας καλής και μιας εξαιρετικής διαμονής. Χρησιμοποιήστε τις λειτουργίες ανταλλαγής μηνυμάτων της Airbnb για να μοιραστείτε σημαντικές λεπτομέρειες και υπενθυμίσεις, να απαντήσετε γρήγορα σε ερωτήσεις και να υποδεχτείτε θερμά τους επισκέπτες.

Ξεκινήστε με τα βασικά

Ο τρόπος με τον οποίο παρέχετε πληροφορίες καθορίζει το κλίμα μιας διαμονής. Κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να:

  • Είστε διαθέσιμοι. Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις για να λαμβάνετε και να απαντάτε γρήγορα στα μηνύματα των επισκεπτών. Η Annette, οικοδεσπότης στο Σαν Φρανσίσκο, λέει ότι, ακόμη και για μικρά προβλήματα, ζητά από τους επισκέπτες "να επικοινωνήσουν μαζί μας αμέσως και θα το τακτοποιήσουμε εμείς".

  • Είστε σαφής. Περιγράψτε με ακρίβεια τι πρέπει να περιμένουν οι επισκέπτες. "Όσα λέτε στους επισκέπτες ότι θα έχουν πρέπει να αντιστοιχούν σε αυτά που θα βρουν, όταν φτάσουν στον χώρο σας", λέει ο Daniel, οικοδεσπότης στο Σαν Φρανσίσκο.

  • Είστε δεκτικοί. Ρωτήστε τους επισκέπτες πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να νιώσουν άνετα και καλοδεχούμενοι. "Θα υπάρξουν πράγματα που δεν μπορούμε να προβλέψουμε ως οικοδεσπότες", λέει η Sadie, Superhost στη Σάντα Φε του Νέου Μεξικού.

  • Δείξετε ότι νοιάζεστε. Ο τρόπος που αντιμετωπίζετε ένα πρόβλημα μπορεί να μείνει αξέχαστος. "Μπορείτε να μετατρέψετε μια δύσκολη κατάσταση σε άλλη μία κράτηση αν τη χειριστείτε σωστά, εφόσον δείξετε ενσυναίσθηση και κινητοποιηθείτε γρήγορα για να την επιλύσετε", λέει η Felicity, μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Οικοδεσποτών και Superhost στη Νέα Νότια Ουαλία της Αυστραλίας.

Στείλτε μηνύματα σε σημαντικές στιγμές

Προβλέψτε τι πρέπει να γνωρίζουν οι επισκέπτες για να τους προσφέρετε μια ευχάριστη εμπειρία και να περιορίσετε τις ερωτήσεις. Ακολουθούν οι πιο σημαντικές στιγμές για το ταξίδι και την οργάνωσή του:

  • Ερώτημα ή αίτημα κράτησης. Έχετε στη διάθεσή σας 24 ώρες για να απαντήσετε όταν επικοινωνούν μαζί σας οι επισκέπτες, αλλά όσο πιο γρήγορα απαντήσετε τόσο το καλύτερο. Οι περισσότεροι οικοδεσπότες απαντούν εντός μίας ώρας. 

  • Επιβεβαίωση κράτησης. Στείλτε ένα ευχαριστήριο μήνυμα για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να τους ενημερώσετε ότι είστε διαθέσιμος/η για να απαντήσετε σε τυχόν ερωτήσεις.

  • Άφιξη. Μία ή δύο ημέρες πριν από την άφιξη, υπενθυμίστε στους επισκέπτες σε ποιο σημείο της εφαρμογής μπορούν να βρουν τις οδηγίες άφιξης και μοιραστείτε μαζί τους τυχόν σημαντικές σημειώσεις σχετικά με την είσοδο στον χώρο.

  • Κατά τη διάρκεια μιας διαμονής. Λίγο μετά την άφιξη των επισκεπτών, επικοινωνήστε μαζί τους για να βεβαιωθείτε ότι έχουν όλα όσα χρειάζονται για μια άνετη διαμονή. Μπορείτε να προτείνετε τα αγαπημένα σας τοπικά καταστήματα, εστιατόρια και μερικές δραστηριότητες.

  • Αναχώρηση. Λίγο μετά την αναχώρηση των επισκεπτών, στείλτε τους ένα σημείωμα για να τους ευχαριστήσετε και να τους ζητήσετε να αφήσουν κριτική. Αφήστε τους κριτική το συντομότερο δυνατό.

Αυτοματοποιήστε τα μηνύματά σας

Ο καλός ρυθμός απάντησης είναι ένας από τους παράγοντες που μπορούν να βελτιώσουν τη θέση της καταχώρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης των επισκεπτών στην Airbnb. 

Χρησιμοποιήστε αυτές τις λειτουργίες στην καρτέλα Μηνύματα για να προβλέψετε και να απαντήσετε σε συνήθεις ερωτήσεις χωρίς καθυστέρηση:

Γρήγορες απαντήσεις 

  • Δημιουργήστε πρότυπα μηνυμάτων για να μοιράζεστε εύκολα πληροφορίες, όπως πού μπορούν να παρκάρουν οι επισκέπτες ή αν μπορούν να αφήσουν τις αποσκευές τους πριν από την άφιξη. 

  • Μπορείτε να εξατομικεύσετε αυτά τα πρότυπα με σύντομους κωδικούς που συμπληρώνουν αυτόματα τα στοιχεία του επισκέπτη, της κράτησης και της καταχώρησης. 

  • Αφού δημιουργήσετε γρήγορες απαντήσεις, μια λειτουργία στην καρτέλα Μηνύματα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσει την ερώτηση ενός επισκέπτη και να προτείνει αυτόματα την πιο σχετική απάντηση. 

Προγραμματισμένα μηνύματα 

  • Δημιουργήστε τυποποιημένα μηνύματα και προγραμματίστε την αποστολή τους στους επισκέπτες σε σημαντικές στιγμές, όπως αυτές που αναφέρονται παραπάνω. 

  • Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε αυτά τα μηνύματα με σύντομους κωδικούς.

Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του.

Airbnb
10 Ιαν 2024
Ήταν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες;