Αναβαθμίσεις για επαγγελματίες οικοδεσπότες
Σημείωση συντάκτη: Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε στο πλαίσιο της Έκδοσης Airbnb Καλοκαίρι 2023. Οι πληροφορίες ενδέχεται να έχουν αλλάξει από τη στιγμή της δημοσίευσής του. Μάθετε περισσότερα για την τελευταία κυκλοφορία προϊόντος μας.
Η Έκδοση Airbnb Καλοκαίρι 2023 παρουσιάζει 25 αναβαθμίσεις για οικοδεσπότες, καθώς και οκτώ επιπλέον αναβαθμίσεις για οικοδεσπότες που χρησιμοποιούν σύστημα κρατήσεων συνδεδεμένο με API. Αυτές οι αναβαθμίσεις έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε την ποιότητα των καταχωρήσεών σας πιο εύκολα και να υποστηρίζετε τις καθημερινές διαδικασίες που ακολουθείτε ως οικοδεσπότης.
Θα αποκτήσετε πρόσβαση στις οκτώ αναβαθμίσεις απευθείας από το λογισμικό σας, εφόσον τις έχει ενσωματώσει ο πάροχος του λογισμικού σας. Αν δεν τις έχει ενσωματώσει, επικοινωνήστε με τον πάροχο για να μάθετε πότε θα είναι διαθέσιμες.
Οδηγίες αναχώρησης
Προσθέστε λεπτομερείς οδηγίες αναχώρησης απευθείας από το λογισμικό σας, με μια διαδικασία που μοιάζει με την προσθήκη των τυπικών κανόνων σπιτιού. Δημιουργήστε γρήγορα μια λίστα με οδηγίες αναχώρησης επιλέγοντας από αυτά τα συνηθισμένα αιτήματα:
- Συγκεντρώστε τις χρησιμοποιημένες πετσέτες
- Πετάξτε τα σκουπίδια
- Απενεργοποιήστε φώτα και συσκευές
- Κλειδώστε
- Επιστρέψτε τα κλειδιά
Μπορείτε να προσθέσετε λεπτομέρειες για κάθε οδηγία. Για παράδειγμα, μπορείτε να ζητήσετε από τους επισκέπτες να πετούν τα σκουπίδια σε έναν κάδο και τα ανακυκλώσιμα σε έναν άλλο κάδο. Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον αιτήματα, π.χ. να καλύπτουν την ψησταριά μετά από κάθε χρήση.
Θα στείλουμε στους επισκέπτες μια αυτόματη υπενθύμιση με την ώρα και τις οδηγίες αναχώρησης, μία ημέρα πριν από την αναχώρησή τους. Εκτός από τους κανόνες σπιτιού σας, οι επισκέπτες μπορούν να διαβάσουν και τις οδηγίες αναχώρησής σας πριν κάνουν κράτηση στον χώρο σας. Μετά την αναχώρησή τους, οι επισκέπτες μπορούν να σας ενημερώσουν ότι έχουν φύγει από τον χώρο με ένα μόνο πάτημα της οθόνης ή με ένα κλικ.
Ετικέτες κριτικών
Στην Έκδοση Airbnb Χειμώνας 2022, προσθέσαμε τη δυνατότητα για επισκέπτες και οικοδεσπότες να αφήνουν πιο λεπτομερή σχόλια ο ένας για τον άλλον. Και οι δύο πλευρές μπορούν να αφήσουν μια βαθμολογία σε αστέρια και να διευκρινίσουν τι πήγε καλά ή τι θα μπορούσε να βελτιωθεί σε διάφορες κατηγορίες. Για παράδειγμα, αν οι επισκέπτες βαθμολογήσουν την επικοινωνία μαζί σας με πέντε αστέρια, μπορούν να επιλέξουν τις ετικέτες κριτικών "απαντούσε πάντα" ή "χρήσιμες οδηγίες".
Στο εξής, θα έχετε πρόσβαση σε αυτές τις λειτουργίες από το συνδεδεμένο σύστημα κρατήσεων. Θα μπορείτε να αφήνετε πιο λεπτομερείς κριτικές για τους επισκέπτες και να λαμβάνετε σχόλια σχετικά με το τι άρεσε στους επισκέπτες και τι θα μπορούσε να βελτιωθεί.
Προβλήματα με τον χώρο
Αν μία από τις καταχωρήσεις σας δεν ακολουθεί τους κύριους κανόνες για οικοδεσπότες, θα βρείτε στο λογισμικό σας ένα αρχείο καταγραφής με πρόσφατες κρατήσεις, στις οποίες προέκυψαν προβλήματα. Για παράδειγμα, αν ένας επισκέπτης αφήσει βαθμολογία δύο αστεριών για την άφιξη επειδή δεν μπόρεσε να εισέλθει στον χώρο, αυτό το πρόβλημα θα καταγραφεί εδώ, μαζί με τις προτεινόμενες αλλαγές για τη βελτίωση των διαδικασιών που ακολουθείτε ως οικοδεσπότης.
Τα προβλήματα με καταχωρήσεις που εμφανίζονται εδώ οφείλονται σε χαμηλές βαθμολογίες, σχόλια επισκεπτών στην εξυπηρέτηση πελατών ή ακυρώσεις οικοδεσποτών. Αυτό το αρχείο καταγραφής σάς ενημερώνει επίσης αν η καταχώρησή σας κινδυνεύει να τεθεί σε αναστολή ή να αφαιρεθεί.
Ειδοποιήσεις για τους κύριους κανόνες
Θα σας στείλουμε ένα email και μια αναδυόμενη ειδοποίηση μέσω του παρόχου λογισμικού σας, αν μία από τις καταχωρήσεις σας δεν τηρεί τους κύριους κανόνες για οικοδεσπότες και έχει λάβει μια προειδοποίηση ή κινδυνεύει να τεθεί σε αναστολή ή να αφαιρεθεί. Η ειδοποίηση θα σας ανακατευθύνει σε μια καταγραφή με τα προβλήματα της καταχώρησης, στην οποία θα βρείτε τα προβλήματα που αναφέρθηκαν, με προτάσεις για το πώς να τα διορθώσετε.
Επίσης, θα λάβετε πληροφορίες για το πότε μπορεί να επανενεργοποιηθεί μια καταχώρηση μετά την αναστολή της, καθώς και για το πώς μπορείτε να υποβάλετε ένσταση για την αφαίρεση μιας καταχώρησης. Μπορείτε να υποβάλετε ένσταση μόνο απευθείας στην Airbnb.
Πληροφορίες για τις κατηγορίες
Οι Κατηγορίες στην Airbnb βοηθούν τους επισκέπτες να βρίσκουν εκατομμύρια μοναδικούς χώρους διαμονής σε ολόκληρο τον κόσμο. Με πάνω από 60 διαφορετικές κατηγορίες, οι χώροι διαμονής ταξινομούνται με βάση το στιλ, την τοποθεσία ή την απόσταση από δραστηριότητες.
Στο εξής, θα μπορείτε να μαθαίνετε από το λογισμικό σας σε ποια Κατηγορία στην Airbnb ανήκει καθεμία από τις καταχωρήσεις σας. Αυτή η δυνατότητα ήταν ένα από τα βασικά αιτήματα των οικοδεσποτών, καθώς πλέον θα μπορείτε να γνωρίζετε πώς προβάλλονται οι καταχωρήσεις σας στην Airbnb.
Ειδοποιήσεις συμμόρφωσης
Θα λάβετε μια ειδοποίηση στο συνδεδεμένο σύστημα κρατήσεων, όταν πρέπει να συμπληρώσετε μια απαραίτητη φόρμα συμμόρφωσης ή να υποβάλετε άλλα στοιχεία για την επιχείρησή σας. Επίσης, θα μπορείτε να λαμβάνετε μηνύματα στο λογισμικό σας εάν χρειαστούν πρόσθετα στοιχεία.
Πρέπει να συλλέγουμε και να επαληθεύουμε τα στοιχεία επιχείρησης των οικοδεσποτών στην Airbnb για λόγους συμμόρφωσης με την τοπική νομοθεσία. Με αυτήν την ενημέρωση, θα μπορείτε να ενημερώνεστε και να πληροίτε τις απαιτήσεις συμμόρφωσης από το λογισμικό σας.
Αριθμός κατοικίδιων που επιτρέπονται
Μας είπατε ότι θέλετε να επιλέγετε τον ακριβή αριθμό κατοικίδιων με τον οποίο νιώθετε άνετα κατά τη φιλοξενία επισκεπτών. Πλέον, θα μπορείτε εύκολα να επιλέγετε τον μέγιστο αριθμό κατοικίδιων που μπορείτε να φιλοξενείτε, έως και πέντε.
Προσφορά για νέες καταχωρήσεις
Επιπλέον, μάθαμε ότι θα θέλατε να παρέχετε την προσφορά για νέες καταχωρήσεις στους επισκέπτες από το λογισμικό σας. Προσφέρετε έκπτωση 20% στις τρεις πρώτες κρατήσεις σας αυτόματα, όταν δημιουργείτε μια νέα καταχώρηση.